Information og formidling

På Hadsten Skole prioriteres et højt informationsniveau, der primært foregår via skolens hjemmeside – herunder Aula.

Skolens hjemmeside

På skolens hjemmeside er der information vedr. Hadsten Skole fx:

• Skolens brugerinformation m.m.
  • Skolebestyrelsens medlemmer, principper, referater m.m.

Aula

Aula er ”kontaktbogen” skole-hjem. Her orienteres jævnligt om klassens arbejde, undervisningens indhold m.m.

Forældrene sender anmodning om ekstraordinær frihed udover 1 dag til skolens leder via skolens mail  hadstenskole@favrskov.dk.

Aula indeholder mail-system, der kan bruges til den gensidige kontakt skole-hjem.

Foldere

Hvert år produceres foldere til førskolen, 10. klasse samt skolens specialklasserække.

Folderne lægges på skolens hjemmeside og uddeles til forældre.

Folderne indeholder de væsentligste overordnede og praktiske oplysninger.

Uddeling af oplysnings- og informationsmaterialer fra eksterne interessenter

Interesseorganisationer og andre som henvender sig, for at få skolen til at medvirke til uddeling eller ophængning af informationsmateriale skal henvende sig til skolens ledelse.

Skolens ledelse beslutter, hvilke materialer der kan uddeles eller ophænges ud fra en vurdering om relevans for skolens elever og forældre.

Revideret i skolebestyrelsen januar 2016