Online møde om nye spor på 10. klasse I Favrskov

På optagelse.dk figurerer 3 udbud, hvis I vælger 10. klasse på Hadsten Skole.

Det er meget vigtigt, at I IKKE vælger udbuddet, der bare hedder 10. klasse, idet dette udbud ikke vil være et tilbud i næste skoleår.

_____________________________________________________________________________________________

En ny udgave af 10. klasse ser dagens lys i Favrskov Kommune efter sommerferien.

Det nye tilbud skal der slås på tromme for, så derfor har interesserede elever og deres forældre mulighed for at høre mere på et online møde 26. januar 2021 kl. 19-19.45.

Der vil fortsat være 10. klasse i både Hadsten og Hammel. I det nye tilbud får eleverne mulighed for at vælge mellem tre spor:

• Et virksomhedsspor (almen 10. klasse)
  • Et fagligt/bogligt spor (almen 10. klasse)
  • Et erhvervsfagligt spor (erhvervsklasse)

Du kan læse mere om det på hjemmesiden: https://favrskov.dk/nyheder/borger/online-moede-om-nye-spor-paa-10-klasse

Eller du og dit barn er velkommen til at deltage i online mødet 26. januar 2021, så tilmelde dig på dette link senest 24. januar. Så modtager du et link til mødet på din mail 25. januar 2021.

Mange hilsner

Anne Gammelby Lybecker